Sabtu, 15 Maret 2014

siapa aku ??


Sungguh aku tak mengerti
Apa yang ada dalam hati ku
Apa yang ada dalam fikiran ku
Apa yang ada dalam benak ku

Mengapa semua ini terasa semakin mengganjal...

Aku bingung
Semua yang aku lakukan terasa salah
Semua yang aku lakukan tak dapat aku mengerti .
Apa yang harus aku lakukan...??

Aku tak tau harus bagai mana
Aku sendiri tak mengerti apa yang sedang terjadi pada diri ku
ku semakin taq memahami diri ku sendiri . .
Sipa kah diri ku ini??

Aku tak separti diri ku yang dulu
Aku  semakin tak bisa memahimi diri ku sendiri
Apa kah benar ini aku ??
Ataukah orang lain ??
Lalu kemanakah diri ku ??
Dimana jati diri ku ??

Kini ku kehilangan itu semua .
Kini aku semakin sendiri . .
Sendiri . .
Sendiri . .
Tanpa seorangpun yang menemani ku

Sunyi . .
Sepi ..
Itulah yang selalu menghampiri ku . .

Lelah aku berlari kesana kemari . .
Membuat ku semakin tak mengerti . .
Apa yang aku lakukan . .
Mengapa aku seperti ini . .

Lelah ku mencari titik terang..
Tak pernah ku temui . .

Merenung ku seorang diri didalam kegelapan ku . ,
aku menangis . .
aku merintih . .
Tak adakah yang dapat mendengarkan aku . .

Aku  ingin keluar dari kegelapan ini . .

Keluarkan aku dari sini , ,
Aku benar-benar tersika . .
Aku tak ingin hidup seperti ini. ,
Hidup seorang diri . ,

Ada kah seseorang disana yang bisa keluarkan aku dari KEGELAPAN INI ?????


Tidak ada komentar:

Posting Komentar